m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

marți, 10 iulie 2007

ce am invatat vara asta...

am invatat ca pot sa petrec 3 luni practic fara mai mult de jumatate din prieteni si sa nu mor

am invatat sa fac supa si asta este bine desi banal

am invatat ca fac parte din sistem atita timp cat imi trebuie

am invatat ca oposul sistemului este haosul

am invatat sa pretuiesc serile calde de vara

si am invatat ca fara mare ma sting si innebunesc

am invatat ca AIESEC-ul este o platforma pentru a te DEZVOLTA

am aflat ca viata este plina de up's and down's insa trebuie sa fii mereu de parca esti pe val altfel valul te inneaca

si mai este ceva...curind am sa invats sa transmit si la altii ceea ce am invatat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu