m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

luni, 2 iulie 2007

no visa 2




a doua viza mi se refuza vara asta..


adica nici nu am izbutit sa intru


mi s-a zis intr-un ton nu tocmai politicos ca o conferinta in AIESEC nu este o urgenta si repectiv nu mai merg la nici un TtF... gm adica nu mi se da viza si daca pot sa merg fara ea la conferinta nu e o problema..


dar nu pot..


ma gindeam la sensul indiferentei iar..kit de adinc si laconic este


sa traieste EUROPA


sa traiasca presedintele Moldovei care zice ca nu avem nevoie de 2 ambasade a Romaninei in Md


sa traiasca tipul care m-a indrumat azi dimineatsa..nu vreau sa zic unde m-a indrumat..


sa traisaca toti..


fara vize vesnic inchisi la ei in tara...cacatii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu