m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

miercuri, 14 noiembrie 2007

XXXXXXX

nush de ce azi mi-am adus aminte de ea..???????
am cunoscut-o in clasa a 10-a...
daca ar fi sa enumar toti baietii care o placeau as enumara cred jumate de scoala?(restul inca nu o cunusteau)
mde..era plina de vino-ncoace..
ma invitase cu pretextul de a ne pregati de o lucrare la chimie..mhm..oricum am dat-o pe 9:))))
ok cine era .......?
as pune-o intr-un rand cu oamenii care au avut vre-un impact in viata mea..
in orice caz dupa 3 luni de prietenie(anume asa nimic mai mult) am invatat sa am imunitate de fetele FRUMOASE ceea ce m-a ajtat pe viitor (nu ca au inceput sa imi displaca fetele frumoase dar stiam cum sa-mi stapinesc simpatia si sa analizez mult mai profund decat sini-fatsa-fund-picioare)
in fine...
imi placea sa petrec timpul cu ea pentru ca imi oferea o senzatie de protejator(un fel de frate mai mare daca vreti), discutam multe..ptractic ii cunosteam toate istoriile din copilarie(ea pe ale mele mai putin-intodeauna am fost un tip mai inkis in ceea ce tine de trecut)
ulterior si-a gasit prieten: probabil atunci am inteles ca imi vin mai usor sa pun umarul pentru suport in caz de necesitate decat sa ma bucur pentru succesele altora..am aflat si am lucrat mult ulterior la acest capitol..imi pare ca acum e mai bine:)
desi nush pe cat de mult e in stare sa fie implicata intr-o relatie, nu am sa uit niciodata cum m-am dezamagit prima data in prietenia noastra..ii suflase unei colege pe un baiat-ultumita acestui eveniment m-am reimpreetenit cu ......(dupa 2 ani de lipsa totala de comunicare) si m-am distantat de .....asa ca nu e nimic rau fara de bine
in fine plecase in alta tara
am revazut-o la balul de absolvire in clasa a 12-a(nush de ce eram sigur ca va veni era..in stilul ei probabil)
mi-a zis multe din ce a simtit si a trait epste ocean..
life is intresting
intilnesti oameni pe care ii stergi din memorie dar uneori ei reapar fara sa stii de ce
sper ca acum e bine:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu