m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

sâmbătă, 8 decembrie 2007

Lupta pentru un loc sub soare


e caraghios cum floarea soarelui isi suceste gatul numai pentru a fi cu fatsa la astru... in loc sa fie mereu cu capul demn in sus si atunci razle vor veni permanent spre ea


asa si oamenii, atunci cand simt cum puterea(pe care nu o meritau) incepe sa se indeparteze, cum nisipul de aur care candva parea infinit incepe sa se strecoare printre degete si isi vad minele murdare pina la cot in murdarie si porciile pe care le-au facut incep sa se teama...

incepem in mod disperat sa caute aliati la fel de speriati ca noi

incepem sa-i invinuim pe toti din jurul nostru ca ei sunt prosti, nesimtiti, nedestonici...


imi aduc amminte o situatie...selectionata Romaninei anul 2000, antrenorul da un indiciu echipei, Hagi il da pe altul, echipa joaca cum zice Hagi...si castiga

ulterior cand Hagi a plecat s-au schimbat vreo 5 antrenori pina Romania a inceput iarasi sa castice...poate e doar o coincidenta


oamenii sunt slabi, nici nu-ti face placere sa intri in concurenta cu ei, complexele si simmtul imperfectiunii pe care il are poporul nostru ii dau de gol

devin agresivi, devin nesiguri, fac campanii, se caca unul pe altul pe la spate..or in sfirsit isi arata fata adevarata?

offfff de-ar trece odata perioada asta:(



over and out for today

mi-e mila

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu