m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

sâmbătă, 26 aprilie 2008

toata lumea are nevoie de povesti


toata lumea are nevoie de povesti...

tutror ne place sa traim intr-o lume inaginara

cand eram mici: piinea si laptele de la iepure erau mai bune pentru ca erau "ca din poveste". si normal, daca le aducea mama sau tata se stirbea din farmec, asa oricne poate sa aiba mancare din banii parintilor dar tu aveai "de la iepure"

sau mos craciun, inca o poveste... sa primesti cadouri de la mama si tata? de la sora, frate, unchi, bunel? ce KKT! nu-i interesant!:) mult mai tare cand vine mosul si-ti aduce cadouri de la polul nord

pacat ca mi-am ca mosul e o inseluciune atit de timpuriu, sau poate a fost spre bine?


buneii si parintii nostri au trait 70 de ani in poveste, povestea se numea in ussr e mai bine decat pe tot glubul pamantesc!

acum noi traim in povestea: in occident e mai bine ca la noi

ca orice poveste frumos dar cam stupid

ciprian, andrei, artiom, yulea, pavel, ana, rodica, doina, mihai,alex(randul poate continua) exemple vii ca este mai bine acolo unde sunt oameni destepti in jurul tau si cand poti sa gandesti si tu

ei nu au nici 24 de ani dar deja au reusit sa-si realizeze obiectivele, sa-si traisca visele sa fi impliniti la "o varsta frageda", desi nu o consider a fi deloc frageda... in special in cotextul faptului ca viata fara de moarte la fel este o poveste

povesti

imi placea povestea li harap alb pentru ca era viteaz si putenic

tie ce poveste iti place(a)?


over and out

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu