m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

miercuri, 21 mai 2008

vara in era incalzitii globale


as vrea sa incep postul cu o precizare: mi imi place cand e cald:) insa...

e luna mai, data de 21...

calduri, la umbra 28 la soare probabil u vreo 10 grademai mult

transport public supraincarcat

miros de sudoare in doua cu parfum, oameni transpirati si nervoshi

sfirsit de an universitar, pe coridoare e plin de studenti

examene de stat

licente

rapoarte

e cald...naduf

nu doar se respira greu, se gandeste greu, se zambeste greu..totul se face mai greu

se bea multa apa

si transpira si mai mult

orice atingere de cei din jur iti provoaca un usor dezgust...
ah da si mai este si chestia cu fetele....
stiu ca e cald...dar asta nu inseamna ca vreau sa vad funduri si sini imprejur
si peurma va suparati ca nu va privin in ochi cand vb cu voi..sorry dar cum sa ma uit in ochi cand al 20 cm mai jos este dezgolit nepermis de mult ceva mult mai interesant?
hm..probabil imbatrinesc daca am inceput sa am astfel de replici.

trebuie de plecat la mare...mai este o luna
over and out

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu