m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

vineri, 13 iunie 2008

ordine(am sa le ard!)



azi facusem ordine prin foile mele de facultate
conspecte, xeroxuri, carti...

o multime de chestii inutile

daca nu am strans in 3 ani de facultate vreo 15 kilograme de maculatura, atunci am strans 17:-)

ma uitam peste xeroxuri(majoritatea din anul 1 normal, ca orice boboc speriat xeroxam tot ce-mi spuneau profesorii!) jumate din ele nici nu au fost citite

de unde stiu?

pentru ca si-au pastrat albul imaculat

si paginile intacte, drepte fara colturi indoiate

caiete, scrise si desenate, nu am cel mai stralucit scris din lume dar conspectam cinstit(atunci cand nu eram in conferinte sau in alte deplasari)

carti, mai putine astea dar unile foarte utile...parca

in fine

am sa le ard

am sa le ard pe toate asa cum mi-am promis in anul 1 de facultate , deja dupa 2 luni de studii

am sa le ard si am sa fiu mai liber mai fericit

a mai ramas doar licenta

si nici u simt acea nostalgie ca pleaca universitatea, poate mai tirziu...


over and out

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu