m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

joi, 26 iunie 2008

pa-pa armata Moldovei


it seems that diabetes pays off:))
o ironie amara dar reala, de cand am fost depistat cu diabet mi-am dat seama ca nu este neaparat cel mai rau eveniment din viata mea(desi..daca ma gandessc mai profund chiar este dar in fine sunt optimist, incerc) pentru ca nu mai beau fara sa ma opresc, maninc mancare sanatoasa si fac sport:)
si acum inca asta
nu o sa mai merg la armata
stiti piesa de Vama Veche?
ei bine nu e despre mine si sa zic ca imi pare rau ar fi o insulta pentru cea mai mare miciuna care am zis-o vreodata
am fost pe la tipii aia din comisa medicala din comisariatul armatei nationale a moldovei, cum te verifica medicii aia si cum iti pun diagnoze e o poveste aparte, daca am fi toti pa mana lor probabil am fi cea mai sanatoasa natiune din lume:))), in fine, daca cuiva cine are diabet i se zice sa mearga la policlinica si sa mai treaca niste verificari atunci e noapte buna. noroc ca tipul care era sef la ei s-a dovedit a fi medic(ca restul nush ce erau) si a zis ca nu are sens. diagnoza pusa de medicii de la "armata" este "diabet zaharat forma grava compensat",ca sa traduc pe limba normala este ceva de genul: un afro-american albinos...sau o inaltime de minus 3000km, ce sa zic poeti, nu alta. rezultatul: nu mai pot face parte din armata moldovei:(. pe naiba nu sunt trist:))))))), in genere consider o alta aberatie armata RM. un stat neutru cu o armata de mai mare jalea, care este tinuta doar de forma, uneori am impresia ca abia asteptam ca vre-un stat puternic sa ne declare razboi si noi repejor sa ne predam-astfel vom asigur acea mai mare crestere a nivelului de viata in tara. plus ca mai avem si cheltuieli din buget pe artmata, care mai bine ar fi realocate la sistemul de santate sau invatamint, iar armata sa fie redormata dupa modelul elvetiei sa a japoniei intr-o garda mica de stat... bun cand ajung eu presedinte poate o fac(niciodata??)

in fine, mi-a mai ramas sa-mi reinnoiesc pasaportul roman ca e cam expirat de 1 an si sa ma satur de somn odata(ah da si dipoma de la facultate sa o iau dar asta e ca si facut)
o noua viata o noua relaitate din toamna...

over and out

6 comentarii:

  1. Auzi bre tu nici sub masa nu alergai cind altii isi lasau singele si sudoarea prin poligoane ca sa ajunga militari! Ca bine zici reinoesteti pasaportul si cu coada intre vine tot inainte ca aici nu prea te ajunge capul sa faci ceva doar din gura sa dai poti, scuze sa scrii!

    RăspundețiȘtergere
  2. auzi bre
    da pe tine curu nu te doare în california să şezi pe scaun şi să comentezi pe bloguri, că văd deja ţi-ai băgat ce ai avut între vine şi te-i dus
    eu aleg să rămân aici

    iar militarii să transpire sănătoşi înainte, cu contribuţia mea o am în altă parte
    sau tu căcat tâmpit nu poţi citi că am diabet zaharat şi nu pot face armata?

    RăspundețiȘtergere
  3. da eu vrau in armata,,si sunt fata,,si mi-e totuna de asta

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu cred ca ar trebui sa se renunte la armata , dar ar trebui sa se treca la militari platit si bine motivati(hraniti, spalati , cu haine de schimb) ca cand te uiti la recrutii din ziua de azi , in afara de mila nu mai simti nimic pentru ei.

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu