m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

sâmbătă, 11 octombrie 2008

Intrebari pe care "ai nostri" le primesc peste hotare


Întrebarile sunt colectate din ceea ce mi-au povestit prietenii, cunoscuții sau pur și simplu oamenii care relatau (mie sau nu) ceea ce au trăit în Americi, Franțe, Germanii etc. Nici o întrebare nu este compusă ci pe bune pusă:

-Do you have electricity in your country?

-Do you know what a whale is?

-This is a mobile phone... sorry do you know how to use it?

-Do you have an airport?

-Do you have non-soviet cars?

-Is your country somewhere in Africa?(de fapt de ce nu?)

-Is your country an island?(am mai vazut undeva asta...)

-Do you have enough food?

-Is it safe to go out after 20.00?

-Really??you really have buildings higher than 1 level?

-Do you have internet?


Și când stau sa mă gândesc nu e vina oamenilor care au pus-o, deși astfel de întrebari demostrează un oarecare nivel de tîmpizm, dar este în primul rînd problema fiecaruia din noi, Monaco, Elveția, Nepal sunt țări nu mia mari ca a noastră dar  mult mai cunoscute. Spațiu de gîndit, așa ambasadori(și nu vorbesc aici de diplomați) a țării suntem, așa reprezentare avem...

over and out

2 comentarii:

text © Nicolae Apostu