m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

duminică, 16 noiembrie 2008

Framintari


Întodeauna am fost sincer cu lumea
dacă iubeam pe cineva atunci cu adevărat, dacă credeam că cineva nu e demn de titlul de a fi om încercam cel puțin să-i transmit idea cum ar putea sa devină nițiel mai integru
și acum?
acum sunt confuz și in ceață singur
valorile si aspirațiile pot fi răsturnate de 1-2-3 întăplări sau decizii incorecte
dar ce faci când tot ce știai până azi nu mai este corect, sau ai vrea să nu fie corect?
ș-apoi te găndești cum e pe celălalt mal, pentru că defapt nu vei afla nicicînd dacă nu vei întreba
iar aici, atîțea ochi
și finalul ăsta de mandat
furnicile sunt peste tot...

over and out

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu