m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

miercuri, 5 noiembrie 2008

Olimpiada de la Soci pe cimentul Moldovenesc

Discutam dăunăzi cu unul din prietenii mei al cărui tată lucreză în industria cimentului. Din cele ce mi-a zis el fabrica noastră de ciment a semnat un contract cu cei care construiesc edificiile olimpice in Soci... ce urmează din asta?

1. Prețurile la imobil vor crește și mai mult

2. Moldova din țară agrară devine ceva de construcție...

3. În loc să exportăm materiale finite exportăm materie primă, concluzii.

P.S. Dacă mai ești pe altă planetă și nu ai citit pe sutele de bloguri: Obama e președinte

over and out

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu