m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

joi, 15 ianuarie 2009

Ce se intimpla???(razboiul gazelor)


acest eveniment este destul de ocolit sau slab mediatizat

ca sa gasesti informatie trebuie sa faci surf pe vre 3-4 siteuri 

ai impresia uneori ca cuvantul "gaz" a devenit un tabu in Moldova, cel mai interesant este ca pe mine(si pe multi altii) situatia creata nu ii mira, vorbisem despre polarizare si recuperarea increderii in sine a unei tari prestatoare de combustibil aici

respectiv..nimic nou sub cer

unic ace sper sa recapatam gazul cat mai rapid si sa nu mai fiu nevoit sa ma spal in lighean incalzind(apropo tot cu gaz) pe plita apa...imi aduce amite de copilarie cand traiam intr-o casa in care aveam doar lavabou in bucatarie si un WC stricat in care trebuia sa duci apa cu caldarusa...dar asta e alta opera

over and out

3 comentarii:

  1. Si eu filtrez acelasi sentimente nicolae :)si eu m-am saturat sa ma spal in tazik...kiar ma enerveaa la culme aceasta situatie, oare este vreo solutie la aceasta nebunie creata??

    RăspundețiȘtergere
  2. este insa eumomentan nu pot contribui cu nimic...

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu