m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

luni, 9 februarie 2009

iarasi mi-i somn..


xerox...imi aduc aminte de fight club

nu ma mai trezeste nici muzica urland dimineata la maxim s-apoi curand Roma cu 10 nopti nedormite si mancare de hotel iar... si iar aeroporturi

imi place sa clatoresc...cum a zis cineva: ceaiul, marea si calatoriile ma fac sa ma simt liber

azi iar a iesit soarele, iar pe orizont erau nouri: negri, grei, mari, dar aveam impresia ca pleca si nu vin

xerox

uneori simt nevoie sa lovesc, ca sa curga singele...dar ma abtin, cat oare voi putea?

apropo, pentru toti cei care ziceau ca nu-s destoinic, curand va sosi

xerox... mi-i dor de sportul meu, si de lectura, simt ca fara carti ma ofilesc la creer

plec la somn

azi devreme

over and out

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu