m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

vineri, 6 martie 2009

Fght Club!


salut
eu vreaus a fac un fight club
ce ar insemana asta?
probabil ai vazut filmul
iar daca nu atunci face sa-l vezi
prea mult stres si agresivitate
prea multa frica si dorinta de a sta inchis in casa
cand un timpit iti zice ceva in troleu si tu te faci ca nu l-ai auzit doar pentru ca este cu inca un prieten si te temi... de ce sa nu faci asa cum trebuie: sa-l trimiti in masa si daca vor sa vb cu tine ii trimiti pe ambii. pentru ca sa iti stranga mana si sa iti zica ca esti "patan nastoiashii", face sa treci prin asta:)
pentru ca azi suntem nimic mai mult decat niste xeroxuri iar vanatile nu vor fi decat xeroxul loviturilor pe corp
pentru ca trebuie sa gasesti in loc in care poti sa fii tu insuti acum 1000 de ani in urma cand luptai pentru ca trebuie sa iti aperi identiatea si nu te gandeai ca maine la oficiu nu te vor intelge cu vanatai pe fata
pentru ca am idea asta demult
pentru ca vreau
pentru ca trebui
over and out

Un comentariu:

text © Nicolae Apostu