m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

sâmbătă, 7 martie 2009

Iata vine vine pe coline


vine cuvintul care sperie oamenii in costume in ultimele 4 luni pe tot globul, nu am s-o repet..probabil stiti despre ce vorbesc
cateva observatii
1. Rata de dobanda a scazut de la 27% maxim la 20% maxim (in lei evident)
2. Rata de creditarea a crescut pana la 30%
Daca nu dormeam la toate perechile de Macro si Micro (cand nu era prima) si imi aduc aminte bine astea inseamna lipsa de lichiditati
In principiu trecutul meu de student ASEM imi da un usor avantaj pentru ca am foarte multi prieteni care activeaza in sefera analizei economice si toti, da TOTI, vorbesc desrpe o devalorizare a leului in timpul apropiat
mie imi pare ca tot Chisinaul vorbeste despre asta doar ca lumea se rusineaza sa zica tare, sau crede ca e un secret..mhm
ma rog stiu cativa oameni care si-au transferat banii in valuta, noroc de mine ca nu am ce trasfera si mai putin stres
in acelasi timp EXPERTII afirama ca leul nu are de ce sa pice
Ma rog..poate si nu are, dar daca ma uit la Ukraina Romania si Rusia imi dau seama ca e caraghios sa gandesti ca economia noastra nu va fi afectata in mod direct de recesiunea de acolo, plus ca remitentele au scazut
iac asa... cu salariu in lei, in ajunul alegerilor astept surprizele

over and out

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu