m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

miercuri, 18 martie 2009

nervi de primavara


Îmi aduc aminte anul trecut, când trebuia sa plec ba în Macedonia, ba în Ucraina și aveam licența pe nas ma întrebam pentru ce mai am nevoie de studii, acum discutând cu unii colegi îmi dau seama ca ei își pun aceleași întrebări
și sunt nervoși ca nu vor reuși
nu-i nimic după teza se vor relaxa

alegerile întotdeauna sunt un motiv de lupta, si lupta rareori curata
toți se baga cu previziunile, eu zic asa: UCM in coaliție cu PCR plus un partid ceva de centru-stânga, care ulterior le va da numele sau, rebranding nnnna... UCM-ul în genere îmi pare nimic mai mult decât o încercare de a atrage voturile vorbitorilor de limba rusa...
și sunt nervoși politicienii, nu-i nimic vor avea patru ani sa ne suga

criza vine din toate părțile: leul scade, remitențele la fel, oamenilor li se retine salariul
nu-i nimic, în viata de apoi ne vom odihni cu toții

în aer a început sa miroase a primăvara, si asata ma face fericit

over and out

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu