m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

joi, 19 martie 2009

Transport public


de fapt îmi place sa merg cu transportul public când e liber pe jumate... sa fii in troleu sa ai unde sa stai și sa fie suficient oxigen e foarte plăcut
în maxi-taxi de fapt e altfel, e plin de idioți, cel mia important e plin! și mai e câte o tanti care crede ca transportu public se presupune a fi transportul ei personal, și ea are nevoie de spațiul ocupat de 3 persoane la ora asta, și neapărat sta lângă tine
mai pe scurt lumea mi-a stricat dispoziția de dimineața, nici nu mai zic ca am fost prin niște instituții medicale unde aceiași tanti sta în fata-mi în rând..sau după mine, nu contează suficient ca sa iți dorești sa cumperi un revolver
P.S. în ultima perioada vânzările armelor în SUA au crescut cu 80% interesant nu?

over and out

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu