m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

miercuri, 8 aprilie 2009

Am ajuns la Bucuresti...


in drum ascultam radio... oamenii in Ro se intreaba daca pot ajuta cu ceva?
CU CE? este intrebarea mea! nu trebuie sa ne ajute nimeni...facem fata situatiei pe care NOI am creat-o singuri, doar sa fie mediatizata corect asta vreau

cum se vede Moldova de aici?
SPERIATA pe bune asa aratam, asa sunam, de parca ne este frica
de parca de frica au votat toti cu comunistii
de parca de frica s-a aruncat cu pietre de parca de frica nu vom izbuti nimic
oare chiar mamaliga fricoasa suntem?

vreau sa ma intorcintreg acasa, fara perepitii in vama si chestii de genul...

over and out

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu