m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

joi, 2 aprilie 2009

Primavara-Dragoste-Perechi



îmi aduc aminte în sfârșitul lui noiembrie eram în una din nenumăratele conferințe AIESEC în care deseori ma delectam cu discuții cu oameni deosebiți, atât prin intelect cât și prin felul de a gândi
când după o zi plina de sesiuni și evaluări, stai noaptea la o cana de discuție despre orice...
în seara aceea vorbeam cu Alexandra despre chestii din capitolul: suflet pereche-dragoste-viata
o deducție foarte interesantă făcută de noi:
pe parcursul vieții poți întâlni mai multe persoane care ți se potrivesc perfect ca pereche, idea este sa știi sa te oprești ferm și decis într-un moment, iar de aici inaite sa știi sa reziști

o afirmare asupra căreia am gândit mult, și îmi dau seama cât de adevărata este
ma mira oamenii care umbla cu buza umflata și afirma ca nu își pot găsi perechea... u are bull shitting me!
e primăvară, e soare, ieșim afara și zâmbim..restul va veni
o zic pentru ca o stiu, e altceva ca am decis sa ma opresc și atât...

over and out

12 comentarii:

  1. Perfect deacord. da eu cred castiu ce s`a intimplat :) a aparut cineva in vizor, dar nicu stie ca ramine fidel unei singure persoane :)

    RăspundețiȘtergere
  2. artur nu as baga mana in foc nici de una nici de alta
    este doar o filosofie a verii pe catre am vrut sa o impartasesc

    RăspundețiȘtergere
  3. imi place deductia!!:) si foarte in context discutia - azi ma miram cum tinerii indragostiti au invadat parcurile.orasul a prins viata!
    eh, primavara..eh, soare...

    RăspundețiȘtergere
  4. da
    i-am vazut inca duminica trecuta:)

    RăspundețiȘtergere
  5. da, ai dreptate! Ai dreptate insa deseori e greu sa accepti ca tu tre' sa decizi pentru tine si nu acele sentimente, huh, cum zic toti, deosebite si nush cum care te fac diferit!Multi asteapta sa vina acel nush ce care i-ar face sa creada ca totusi pentru ei s-a decis undeva la nivel de subconstient, iar in realitate sa se conformeze situatiei ca iaka...m-am indragostit si nu mai pot face nimik cu asta...

    RăspundețiȘtergere
  6. cam confuz mesajul
    te-ai indragostit?:D

    RăspundețiȘtergere
  7. nu, inca nu...am decis ca inca nu:)

    RăspundețiȘtergere
  8. da, ai dreptate! Ai dreptate insa deseori e greu sa accepti ca tu tre' sa decizi pentru tine si nu acele sentimente, huh, cum zic toti, deosebite si nush cum care te fac diferit!Multi asteapta sa vina acel nush ce care i-ar face sa creada ca totusi pentru ei s-a decis undeva la nivel de subconstient, iar in realitate sa se conformeze situatiei ca iaka...m-am indragostit si nu mai pot face nimik cu asta...

    RăspundețiȘtergere
  9. Perfect deacord. da eu cred castiu ce s`a intimplat :) a aparut cineva in vizor, dar nicu stie ca ramine fidel unei singure persoane :)

    RăspundețiȘtergere
  10. nu, inca nu...am decis ca inca nu:)

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu