m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

luni, 27 aprilie 2009

Sa continuam...


ma intrebam(si unii din prietenii mei la fel) daca toate cele incepute in aprile vor avea vreo continuare de lunga durata
si se pare ca da, desi..cam tarziu ne trezim la realitate
acum pe langa proteste sau politica, de care toata lumea deja e satula

pe langa mii de postari, discutii pe forumuri si intre patru ochi despre care ne va fi viitorul avem si activitati mai concrete
spre exemplu aceasta petitie creata de Cezar Maroti

dar cel mai important este ca am inceput sa ne punem intrebari
intrebari corecte zic eu intr-un final
incotro o ia tara?
cine vrem sa fim?
care ar fi idea spre care tindem ca natiune?
uhuu nu a trecut nici 20 de ani de independenta ca a ajuns si la noi
trist domnilor trist

Un comentariu:

  1. stii cum se spune - ma bine mai tarziu, decit nicodata sau in spirit autohton - Da-i moldoveanului, mintea cea de pe urma! ;)

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu