m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

sâmbătă, 30 mai 2009

Bilet in democratia lui Lukashenko


mi-am luat azi bilet de tren
Chisinau-Minsk-Chisinau
am ramas placut impresionat de "Gara", arata ingrijit si are acvariu cu pestisori

cateceva ce am aflat despre Belarus in ultimele 2 saptamani:
1. E curat pe strazi(asta e bine)
2. Am sa ma simt ca acasa(probabil e aluzie la democratie si libertate)
3. Tricotajul la ei e mai calitativ si ieftin decat la noi(yeee ce mai vrea un inhabitant a R.Moldova? ieftin, bun si mult in kil!!)

Ah da si inca am sa dorm mult in tren... Ana mi-a zis sa iau o carte ceva, da eu credca am sa dorm si am sa raman prost da in schimb ma satur de somn

over and out

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu