m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

vineri, 29 mai 2009

drawbacks


azi la liceul de langa casa mea se auzea urland ultimul sunet. odata cu prospetinea de dimineata care se presupunea sa ma treazeasca a intrat si vocea pitigaiata a prezentatoarei care zicea cat de minutati sunt acesti copii care pasesc liceul care i-a crescut pentru a intra in viata matura(eventual dupa ce vor lua bac-ul).
si... mi-am dat seama ca avusem si eu acelasi careu acum 3-4-5 ani in urma. cand imi parea ca iata-iata am terminat cu scoala mai am cativa ani de facultate la care totul va fi ca in piesa, dupa care tot inainte si inainte
nici prin gand ca nu voi reusi sa plec sa fac facultatea peste ocean asa cum imi dorisem deoarece posta va retine rezultatul toefl-lui cu 2 saptamani si va fi prea tarziu sa depun documentele, ca voi intra in AIESEC, ca ma voi dezamagi in sistemul de invatamant de la noi din tara care se presupune a fi unul taaaare bun, sau ca voi avea dureri de cap si nervi continui in perioada 5-15 aprilie 2009

felicitari tuturor celor care fac ultimul sunet azi, terminati un ciclu de 12 ani pentru a intra in ceva nesfarsit...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu