m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

marți, 5 mai 2009

Suntem slabi?


se pare ca uitam despre forta ONG-urilor
atunci cand autoritatile se autodistrug in baza luptei politice
atunci cand business-ul lupta cu repecusiunile crizei economicesectorul Non-Guvernametal trebuie, si capata mai multa forta si influenta

cati dintre noi stiu ca serviciul de pompieri, medicina si multe alte elemente indenspensabile de viata noastra dotidiana sunt de fapt niste mostenitori a ONG-urilor, ca aceste servicii au fost initial create de niste voluntari care doreau sa slujeasca societatea spre binele ei?

despre ce vorbesc eu?
despre impact!
care este impactul sectorului Non-Guvernamental in retrimarea economico-socio-politice crizei aparute in Moldova. Foarte mic..asta e concluzia mea. Pentru ca nu suntem uniti, pentru ca nu stim sa colaboram, ca de altfel intreg poporul
si critic de data asta nu pentru ca sunt dezgustat, ci pentru ca stiu ce se poate de facut

va urma

3 comentarii:

text © Nicolae Apostu