m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

miercuri, 24 iunie 2009

Blogostart, start de bine or de rau?


am dat peste concursul, sau initativa pe care probabil o cunosc mai toti blogherii deja si mi-am pus intrebarea daca e de bine or nu?
intr-un final BlogoSFera noastra numara nu mai mult de 829 bloguri din care blogheri imi asum eu sa zic sunt nu mai mult de 500-o cumunitate micuta asacitam:
Blogostart spera sa devina un concurs atractiv nu doar pentru bloggerii cu vechime, ci mai ales pentru bloggerii incepatori sau cei care s-au gandit deja macar o data sa-si faca un blog pentru a-si exprima liber gandurile

aham
doar ca mie imi pare ca este inca un truc ca sa iti cresti nitel traficul in perioada de vara, odata ce toti pleaca la mare nu mai am 100 de vizitatori pe zi(ma rog pentru cineva 50 pentru cineva 200) hai si oi compune ceva ca sa mai intre cineva la mine
idea este insa ca tot in aceasta comunitate de microblogheri cu aere de marco ne coacem, e un fel scriere de blogheri pentru blogheri...
iar asta imi pare straniu, dealtfel in cadrul Blogovat-ului 2009, nu tot noi intre noi ne votam mai mult decat cititorii ?
da, is deacord cu Oxana care zicea aici ca e prea plin de teme politice, dar nici prin crearea unui fel de lista de compuneri ca la scoala gasim solutia in asta
pentru ca tot in 39 ne bagam si devenim artificiali
si nu raspundem la necesitatile publicului, doar la acei 500, sau nu mai bine zis 50 care urmaresc atent acest concurs

pe de alta parte cineva mi-a zis:
Da tu ai propus ceva mai bun?

nu, sincer nu am propus nimic si sunt distructiv, gata sa accept aceasta observatie, dar si ma simt in drept sa imi expun opinia vizavi de aceasta initiativa, buna or nu
cum zicea Artur, blogul este pentru mine si cei carora le pasa ce gandesc in primul rand nu pentru un +1 pe zi in trafic, iar cei ce nu mai pot scrie vara, sau pleaca pe twitter poate nici nu ar trebui sa o faca?

ei si acum hai tabariti toti la mine in cap!:D

disclaimer: daca pe cineva il supara imaginea modificata imi ziceti si o scot, pe bune nu vreau sa ii distrug proprietatea intelectuala nimanui

3 comentarii:

  1. Ma dor ochii cind citesc blogul tau... e prea intuneric!

    Cred ca ai dreptate spunind ca blogerii din Moldova se citesc pe ei insasi. Te asteptai la altceva? Ca sa ai multi cititori pe blog trebuie sa ai si multi "cumatri" blogheri. Moldovenii fara cumatrizm nu se descurca... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. ceea ce e ft trist..
    P.S. am sa ijncerc sa mai aprind lumina pe aici..

    RăspundețiȘtergere
  3. ceea ce e ft trist..
    P.S. am sa ijncerc sa mai aprind lumina pe aici..

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu