m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

vineri, 5 iunie 2009

Comparatii


discutam cu reprezenții organizațiilor de tineret din Belarus(care sunt pe jumate inafara legii, aici dacă nu ești cu puterea nici nu ai dreptul la existență)
discutam pe diferite teme...si am tras câteva concluzii interesante

1. eu sunt foarte norocoși să trăiască într-o țară poleită, curată, care la prima impresie produce o imagine ideală

2. noi suntem foarte norocoși sa avem in sfârșit o opoziție care rezistă(deși probabil înca nu putem vorbi de o elită politică)
să avem un sistem "de la Bologna" cu chiu prin văi dar implementat,
să avem dreptul să alegem dacă suntem cu guvernarea sau contra ei dar oricum acceptați de lege.

3. nici noi nici ei nu-s mulțumiți...nu ne place că e murdar, nu le place că nu au libertate...dar america o vedem doar în condiții de seră, și ceea ce ni se arată.

apropo, la tema
Moldova e cea mai pașnică țară din spațiul CSI(tot de la Belorusi am aflat-o...îmi plac ei mie nuș cum cel mai mult din toate popoarele slave parcă)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu