m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

miercuri, 22 iulie 2009

Amintiri din copilarie



am trecut azi pe langa casa in care am trait pana la 6 ani, si gradinita in care parintii au incercat sa ma faca sa merg o perioada, dar nu a iesit:)

cat de micut este totul...
atunci, scara mica si ingusta azi, imi parea enorma. gardul de la gradinita, cat everestul pe timpuri, imi este pana la umar acum, iar in magazinul la care indrazneam sa merg doar cu bunica de mana si ma temeam sa nu ma pierd in el, azi nici nu as intra: prea tare miroase a afacere de doi bani in care nu poti gasi nici jumate din ce iti trebuie.

si apoi cladirea de oficii de 15 etaje unde la 14 este si oficiul meu, avand cafea ceai si biscuiti 24/24 si o multime de resurse, totul ca sa muncesc si sa aduc rezultat. oare cum vor fi vazute astea de mine peste inca 18 ani?

over and out

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu