m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

vineri, 17 iulie 2009

psihiatrie si contrast


am fost la spitalul de psihiatrie ieri, imi trebuia un certficat de la ei
imi aduc aminte ca de cand eram micut ma temeam de acest loc, imi imaginam ca e plin de oameni nebuni care numai asta si doresc: sa te agreseze, sa te scuipe sau sa iti faca vre-un rau

in esenta e un loc calm, multa verdeata si spatii de repaus, bolnavii: cu privirea stearsa si parca fara chef de viata, unicii care te pot agresa sunt infirmierele daca calci unde ele numai ce au spalat

in oras din nou: in trasnportul public e plin de mirosuri care te intorc pe dos, te injura si te scuipa oricine cui nu ii este lene, cald, iar lipsa de cultura e peste tot: policlinici, institutii de invatamant or in companii cu pretentii mari..
si randuri, randuri, randuri, randuri. daca vrei sa faci ceva te omoara birocratia

seara acasa mi-am pus un film si mi-am dat seama ca unica pata luminoasa in ziua petrecuta a fost verdeata de langa policlinica de psihiatrie

contraste


over and out

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu