m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

vineri, 10 iulie 2009

un TOPOR?


am sa iau un topor si am sa îi bucatesc pe toţi care:
1. striga la copii sai cand acestea fac şotii
2. trec inaintea tuturor atunci când este un rând mare
3. strigă la tine deşi nici nu te cunosc
4. clefaie la masă
5. nu işi îndeplinesc responsabilităţile pâna la capăt
6. îţi zic TU deşi e prima dată când te văd
7. nu pot să asculte până la urmă

4 comentarii:

  1. Nu inteleg care ar fi problema daca cineva iti zice TU cand te vede prima data ? :) corect ar fi dumneavoastra?

    RăspundețiȘtergere
  2. ooo
    se poate si eu la lista sa adaog ?

    - nu accepta faptul ca nu au dreptate
    - nu curata din urma lor
    - dau vina pe altii

    RăspundețiȘtergere
  3. @Maria, da corect ar fi dvs. atunci cand esti in realtii oficiale si reprezinti pe cienva sau o companie trebbuie sa ti se zica dvs, nu zic de tusffca unde te duci sa te ditrezi
    @Ana: hi5

    RăspundețiȘtergere
  4. @Maria, da corect ar fi dvs. atunci cand esti in realtii oficiale si reprezinti pe cienva sau o companie trebbuie sa ti se zica dvs, nu zic de tusffca unde te duci sa te ditrezi
    @Ana: hi5

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu