m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

vineri, 28 august 2009

anonimatii



discutam ieri cu ana despre cât de bine sau rău este sa îţi păstrezi anonimatul pe bloguri

atunci când scrii conteză ce scrii şi nu cine, dacă îmi place un articol îl citesc necătând la cine îl scrie-argumentul ei


deacord, dar anonimitatea te priveză de responsabilitate, de asta am mai puţină încredere în ceea ce scrie un X-contra mea


şi într-adevăr am observat că dacă intru pe un blog şi văd numele/prenumele persoanei căreia îi aparţine blogul automat are +1
e ca şi cum un articol de ziar scris de "cetăţeanul supărat" sau de "Vasile Ionescu"(acesta nefiind un pseudonim)
de asta or de câte ori văd un blog în numele ploiţei verzi ezit să citesc opinia acesteia despre situaţia socio-politică din R.M.

2 comentarii:

  1. si daca numele care il vezi in url unui blog nu e adevarat?

    judeci dupa niste imbinari de litere mai mult sau mai putin lungi...

    RăspundețiȘtergere
  2. ma tem ca nu ai citit suficient de atent;)
    nu este indicatorul crucial, dar e unul care adauga caloare in opinia mea
    plus daca numele e adevarat or nu este extrem de simplu de verificat

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu