m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

marți, 18 august 2009

banalitati de vama

hai din 24 august si om duce in Ukraina cate 1100 euro, hai s-om imbogati statul vecin
or...
hai si om da cate 20 hrivne la vames si imbogatim vamesii statului vecin, ambele optiuni valabile

dar panacand...

haideti toti la mare!
TOTI, TOATA MOLDOVA!
printre voi si eu... asa a iesit anul acesta ca nu am putut sa merg unde vrusem initial de asta Zatoka si marea din Ukraina a fost o optiune de compromis, si ar fi fost o odihna nu rea daca nu ar un micut element: drumul
cine a mai vazut calea Chisnau->Zatoka in 10 ore???
cine a mai vazut calea Zatoka->Chisinau in 9 ore???
cand mergeam spre mare la vama s-a rasturnat un tir, din cauza caruia toti au trebuit sa stea 5 ore locului pana a fost ridicat, cand venea inapoi era un rand de aproximativ 1km la masini si 6-7 autobuze la rute...
probabil a fost ultima vizita la mare in Ukraina, cel putin pe coasta din partea de vest, care ar fi frumoasa daca nu vamele

P.S. mai jos cateva poze care arata ce insemna vama dintre Moldova si Ukraina ziele trecute










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu