m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

luni, 10 august 2009

First timer...


sunt oameni carora le este mai usor sa fie primii, decat sa urmeze un plan deja existent
pe care daca ii pui in faa unei gropi si le zici: sa fie castel in 4 zile ti-l fac, iar daca ii pui sa iaba grija de unul timp de aceleasi 4 zile probabil il gasesti ruine...

atitudinea asta de vreau sa fiu primul e peste tot:
la liceu si facultate esti primul pe lista, primul care sare in bazin la antrenament si primul care ridica mana daca nimeni nu stie raspunsul, subliniez atunci cand toti sunt in aceleasi conditii

de e bine or nu? probabil si da si nu, sa tinzi sa fii in frunte inseamna sa calci uneori pe picioare pe altii, iar asta deja vine in contradictie cu principiile de viata pe care le ai...
in scurt dileme peste dileme

over and out

P.S. desi imi este straniu sa aflu ca prietenii mei pleaca din tara nu de la ei ci din presa... va urez succes din toata inima :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu