m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

marți, 8 septembrie 2009

o nouă modă...


...modă de a scrie corect
s-a vorbit mult despre asta, dar nica tolc
recent am prins o discuţie pe o reţea socială dintre doi exponenţii generaţiei tinere care făceau glume pe seama oamenilor care pun cratime şi diacritice pe web
idioţii
am ajuns să fim la modă dacă suntem agramaţi

nu sunt pe naiba cel mai mare cunoscător al scrierii corecte dar băăăăi cât mă doare văzul când vă văd cu scris
"k looomea"

pe scurt
propun lansarea concursului

dacă scrii "k loomea" te duci în popou, dacă scrii corect eşti erou!

18 comentarii:

  1. nu sustin pe cei care scriu fara cratimi sau mai stiu eu cum...da nici nu-i critic...i-as critica doar daca ar scri agramat o cerere sau un alt document(nu conteaza ce...in afara web-ului)...dar pe web..nu conteaza...findca e un loc unde te stradui sa scrii cit mai repede si nu tii cont de toate momentele....exista jargoane si chestii care sunt actuale doar pe net...nu vad nici o problema sa scrii "putin agramat" doar daca e pe net

    RăspundețiȘtergere
  2. Alex: merci
    Mihaela: bla... si daca in anumit context e oleaca ok sa violez fete atunci pot sa o fac?

    RăspundețiȘtergere
  3. e doar o parere... din partea mea poti sa faci ce vrei...sunt problemele tale

    RăspundețiȘtergere
  4. superb
    pacat cand parerile nu sunt sustinute de actiuni si decizii ferme
    daca doar zicem cuvinte nu ajungem nicaieri
    parearea inseamna si o poztie http://dexonline.ro/search.php?cuv=P%C4%82R%C3%89RE

    RăspundețiȘtergere
  5. cel mai tare mai irita acei care pldeaza pentru limba romana, unirea Basarabiei cu Romania, pe cind nici macar nu stiu sa puna corect o cratima sau le baga acolo unde chiar in ruptul capului nu le-ai pune ... exemplu "rosu s-au negru" :))

    agramatii naibii ... si se mai considrea inca k loomea ...

    RăspundețiȘtergere
  6. 2nita
    vezi ca dai in viitorul presedinte a tarii
    iar la mine pe aici din cand in cand in ultimul timp intra sis-ul :P
    apropo nu am auzit ca el sa se pronunte pntr unire..

    RăspundețiȘtergere
  7. poti sa revezi explicatia din dex...si cam deviezi de la tema...

    RăspundețiȘtergere
  8. explicatia din dex nu este doar prima fraza de acolo, citeste a 5-a
    si nu prea inteleg cu ce as devia
    doar continui linia discutiei

    RăspundețiȘtergere
  9. comment-ul de mai sus nu avea nici o legatura cu viitorul presedinte al tarii :) ci a fost adresat oamenilor de rind care striga in gura mare ca uite asta e valoarea mea .... dar nu dau dovada de integritate ... mai filosofic vorbind :))

    adica ma refeream la comment-urile lasate pe unimedia, forumuri, blog-uri care ating subiectul unirii ... iar cind te uiti printre comentarii iti puii miinile in cap vazind la cit de prost stau tinerii nostri cu gramatica ... si de aici striga in gura mare care vor sa vorbeasca "romina"

    P.S. sa nu ma intelegeti gresit ... eu sunt pentru limba romana :)

    RăspundețiȘtergere
  10. te inteleg corect
    pur si simplu chestia cu negru-rosu era in speech-ul de plecare a lui Lupu din PCRM credeam ca de acolo ai luat-o;)

    RăspundețiȘtergere
  11. de cand ai scris articolul te-am prins la mai multe greseli gramaticale ;))) :D

    deci?

    RăspundețiȘtergere
  12. deci nu le fac intentionat draga
    nu ziceam ca erorile care's typo is pedepsibilie
    in acelasi timp
    cand scrii intentionat din cur..sau nu ai idee cum se scrie e altceva

    RăspundețiȘtergere
  13. "deci nu le fac intentionat draga" hihi, de ce reactionezi asa? glumisem, mai ales ca nu sunt un grammar nazi :P

    RăspundețiȘtergere
  14. deci nu le fac intentionat draga
    nu ziceam ca erorile care's typo is pedepsibilie
    in acelasi timp
    cand scrii intentionat din cur..sau nu ai idee cum se scrie e altceva

    RăspundețiȘtergere
  15. "deci nu le fac intentionat draga" hihi, de ce reactionezi asa? glumisem, mai ales ca nu sunt un grammar nazi :P

    RăspundețiȘtergere
  16. poti sa revezi explicatia din dex...si cam deviezi de la tema...

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu