m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

miercuri, 2 septembrie 2009

Partide branduri


orice partid trebuie să îşi aibă brandul, dar nici un parid nu trebuie să devina brand

brandurile sunt menite pentru a satisface necesitatile restrânse a consumatorului: haine, automobile, mâncare, studii pentru fiecare bradul său, cum ar putea atunci un brand să le satisfacă pe toate?

imposibil

de aici dezamăgirea faţă de politică şi ponegrirea acesteia, oamenii atât de mult vor să ajungă la putere încât uită despre cel mai important principiu al puterii:reprezentivitatea
în mod normal cei 101 de parlamentari ar trebui să reprezinte interesele tutror cetăţenilor ţării sale astfel încât orice decizie să fie echitabilă, la noi cum e ştim cu toţii
eu personal nu mă simt reprezentat in legislativ, şi câţi ca mine?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu