m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

duminică, 27 septembrie 2009

Să devin celebru!


ooo ce vis! să fac ceva aşa ca repejor-repejor să devin celebru, să am mulţi+mulţi bani după o investiţie de 2lei şi la 35 să fiu preşedintele lumii

tâmpenii

orice rezultat se obţine din părticele micuţe, lipite una lângă alta, molecule ce se clădesc ani în şir
istoria finală arată bine şi frumos: am muncit ceva timp şi acum iată sunt milionar

descifrând ce înseamnă ceva timp: nopţi nedormite, prieteni pierduţi, nervi, spitale şi multe alte jertfe în numele unui rezultat mare, şi asta e istoria celor care au reuşit
cei care nu au reuşit?
ei nu au o istorie care merită să fie povestită
de ce?
petnru că ei au vrut totul şi deodată...fără muncă

ah, şi mai e ceva: succesul, fără el nişcum

mult succes!

4 comentarii:

  1. buna tema: poate chiar tre de dezvoltat ideea, iaca imi platesc domainul si poate scriu pe blog :)

    eu am impresia ca in Moldova, fiecare crede ca e buricul pamintului, dar in acelasi timp nu fac foarte multe... asteapta suturi in fund de la parinti, asteapta un tip bogat cu care sa se casatoreasca. eu zic ca estia cu mintea treaza tre sa ne ajutam reciproc :)

    RăspundețiȘtergere
  2. :) agree
    si iti recomand sa iti platesti domenul macar inca pe un an
    eu am decis ca stau pe blog la sigur pana nu intru in viata matura(casatorie-copii-chestii) si dupa ma mai gandesc

    P.S. ca sa fiu rau... hai sa facem ceva ca sa avem o camera de filmat pana la urma?:D

    RăspundețiȘtergere
  3. ma primiți ș pi mini în "tusovcă" =)
    de acord și eu cu Artur... mai ales acei de prin orășelele din Moldova... îmi place să mă uit la stilurile lor "crutîe" de a merge, iar în Ch să ascult în "marșrutcî cît di mult am buhanit asarî" =)

    RăspundețiȘtergere
  4. iulian
    va trebui sa treci niste teste dure...

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu