m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

vineri, 25 septembrie 2009

Verticalitate-încă un cuvânt la moda

un cuvânt care a apărut de recent în dicţionarul locuitorilor R.M. de curând ca influenţă a dialogurilor politico-electorale din ultimele 6(!!!)luni

ce ar însemna această frază totuşi
am încercat să o definesc pentru mine
a fi vertical înseamnă să ai un set de valori, bine definite (iar pentru mine aceste valori trebuie să împlinească şi principiile general umane). Atunci însă când cineva îţi atacă aceste valori, prin vorbă, acţiune sau atitudine să ştii să le aperi fără însă a ataca persoana, bineînţeles dacă vorbim nu de personaje care în mod normal uneori trebuie ignorate în forţa faptului că nu reprezintă nimic mai mult decât o muscă de toamnă

în fine
ducem lipsa unor astfel de persoane în ţara noastră
ce păcat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu