m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

marți, 6 octombrie 2009

Care e ţinta?



vorbeam ieri cu un coleg de serviciu, care zicea că perioada aprilie-septembrie a fost dificilă dar cel puţin interesantă
aveam un obiectiv clar, da societatea era polarizată, dar cel puţin ştiam că noi suntem cu unii iar ei cu alţii
acum nuş cum parcă iară e trist, nu mai ştii ce să faci

după astea mi-am dat seama ca Moldova pe bune avuse o idee naţională pentru o perioadă scurtă, perioadă în care oamenii se trezeau cu interes din pat, aveau ce să discute, şi munceau cu dare de inimă, unii pentru PCRM alţii pentru AIE.
acum idea naţională nu mai ei...suntem pe stand by
PCRM-ul se învaţă să fie în opoziţie, încercând sa facă revoluţii cu bătrânii, ceea ce e un faliment evident
AIE-ul învaţă să conducă, tot calcând în strachini: numind nepoţi în funcţii, ieşind cu declaraţii nelalocul lor sau mult prea vagi

noi suntem spectatori, doar că emisiunile TV ne adorm iar video streaming-urile cu greu mai adună peste 1000 de vizitatori
suntem iar o ţară fără idee
exemple de alte ţări fara obiectiv?
Ţările Baltice: dorea să între în UE, au făcut pasul şi iar stau în aer, economiile cam stagneză iar oamenii emigreză în masă
la noi obiectivul naţional nu a existat niciodată, pentru că Moldovenii nu ştiu să planifice pe mai mult de 3 zile, noi vrem totul şi acum
adica nimic, niciodată

de ce SUA şi Russia vor merge tot înainte mereu?
pentru că obiectivul lor e dominarea globală, imposibil, dar cum se zice: "Ţinteşte în stele şi vei nimeri luna"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu