m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

vineri, 30 octombrie 2009

O altă soluţie


Vorbeam ieri cu Cristian despre starea amorfă în care se află întreaga societate, atât la noi cât şi în majoritatea ţărilor europene
motivul?
ne aflăm în zona de confort şi nimic nu ne mobilizează spre a schimba ceva
simplu zis oamenilor li-i "пох"
iar una din teoriile care ar soluţiona această problemă este acea a crizelor puternice

par example: războaie, boli, falimentări majore a economie-astfel încât să fie pierderi majore în rândurile populaţiei iar asta să stârnească un val de activitate haotică la început dar care ar duce la o nouă creştere

iaca aşa, altfeli spus teoria zice: ca să scapi de moldovenii lenoşi trebu să îi uşiz

eu am rămas şocat de pe urma concluziilor pe care tot eu le-am dedus...

6 comentarii:

  1. Eu am observa ca pot lucra eficient, rapid si calitativ numai in situatii de criza (mai ales cea de timp)... :)
    Mai mult decit atit sunt foarte activa/ingenioasa, cind sunt in situatii expeptionale, in rest..cam pasiva si eu...asa ca agree :)

    RăspundețiȘtergere
  2. ap iaca
    unica problema este ca ar muri oameni

    RăspundețiȘtergere
  3. opa. iar eu gandeam ca ar trebui sa inceapa un nou razboi mondial, dar nu stiam de ce (pe langa motivele politice)? iac mersoi pt sugestie :D

    RăspundețiȘtergere
  4. cu placere
    nu uita ca daca pierzi te vom judeca

    RăspundețiȘtergere
  5. ap iaca
    unica problema este ca ar muri oameni

    RăspundețiȘtergere
  6. cu placere
    nu uita ca daca pierzi te vom judeca

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu