m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

luni, 26 octombrie 2009

Oameni și clase


în avionul A sunt in clasa econom
in avionul B sunt în econom+ adica direct dupa business
iar restaurantul C este pentru cei care zboară doar cu bussines class
eu sunt același
atitudinea e diferită? de ce?
nu se schimbă nimic în mine, doar suma de bani(teoretic) pe care o plătesc
pe scurt mă inerveză atitudinea bazată pe clase, îmi pare că orice personalitate are mult mai mult să arate decât o astfel de clasficare și prin urmare aceasta reprezintă o înjosire pentru orice ființă umană care gândește mai mult sau mai puțin rațional
iaca așa gânduri la o bucățică de noapte...

2 comentarii:

  1. Kolya!
    It's all about diversity.
    How can you blame them for offering a high level of comfort to people who choose to pay prices that high?
    Pana la urma exista diversitate. Nu-ti poti permite un nivel sporit de comfort? Nu e o problema, pentru ca exista clase diferite.

    Dar ce solutie ai gasi tu, daca nu-ti plac clasele?

    RăspundețiȘtergere
  2. nustiu ce solutie
    erau niste ganduri in noapte...
    eu nu am nimic impotriva comfortului sporit pentru bani, eu vreau aceasi atitudine, ca insotitoarea de bord sa fie la fel de draguta cu mine ca si cu cei din business class, ceea ce nu mereu se intampla

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu