m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

duminică, 11 octombrie 2009

Prieteni şi amici-glume de weekend


azi am hotarât să fac o evaluare a poziţiilor pe care le ocupa cunoscuţii mei, sau mai bine formulat ar fi: cine-s în viaţă cunoscuţii şi prieteni mei mei (faza aia cu zi-mi cine ţis prietenii şi îţi zic cine esti tu)
aşadar
¤ directori comerciali
¤ tineri atreprenori
¤ tineri politicieni
¤ ONG-şti
¤ profesori
¤ angajaţi SIS
¤ angajaţi mass-media
¤ programişti şi web designeri
¤ manageri de diferite nivele: advertising, finanţe etc...
¤ studenţi
¤ angajaţi a gubernului

reeşind din această listă generală dar în acelaşi timp modestă pot deduce că dat fiind anturjul prieteno-cumătral din ţară, precum şi dimensiunile mici a acesteia, în decurs de maxim 7 ani îmi va fi oferită o poziţie importantă, strategică chiar, în administrarea satului

4 comentarii:

  1. Ar fi placut sa te avem ca presedinte...
    Postul e vacant pe bestjobs :))
    Aplica! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. blogheri nu incluzi? sau e prea general? :-?

    anyway, stii, e foarte comod sa faci liste de frienzi pe fb ;) sau si mai simplu, stergi pe toti pe cei de care nu iti pasa , dar ma tem ca va fi plictisitor fb astfel :-?

    hm hm

    RăspundețiȘtergere
  3. Alex... hmm presedinte in 15 ;) ca sa respectam constitutia:P
    Olga bloger pe bune e prea general..si aveam in videre nitel altceva decat prietenii de pe fb, ai inteles asta nu?

    RăspundețiȘtergere
  4. :) eu mai stiu liber profesionisti sau "cei care fac de toate ca sa se determine ce vor sa faca in viitor" ;)

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu