m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

sâmbătă, 17 octombrie 2009

Vise pe timp de febră


am observat când ai febră visezi mult mai mult şi colorat, o fi deoarece creerul o ia razna, or că dormi mai mult?
orcum
ce am visat eu de ieri până azi?
¤eram pilot de Formula1
¤şedinţele parlamentului
¤vise erotice
¤am cumpărat în vis logistică pentru un eveniment alături de Dorin Chirtoacă
¤am fost la meciul Real Madrid-Barcelona (Real în mod normal a câştigat)

în loc de concluzie
¤trebuie să îmi fac permis de conducere
¤să mă uit mai puţine live-uri
¤să mă asigur că proiectul Maratonului va ieşi bine
¤are cineva un bilet până în Madrid să îmi facă cadou?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu