m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

vineri, 6 noiembrie 2009

Ce orânduire politică ne trebuie în Moldova


una democrat-socială(sau invers)
sunt convins de asta, am discutat cu experţi în domeiul economiei, în domeniu social sau politic toţi se înclină spre aceiaşi concluzie:variant aideală pentru Moldova este necesară o economie controlată, cu impozite care ar asigura oarecare remiteţe pentru păturile social vulnerabile
administraţia locală trebuie să fie centralizată şi controlată, sistemul medical să ofere cât mai multe facilităţi, iar bugetarii să fie asiguraţi din plin nu din achitări suplimentare ci din impozitele plătite de marile companii

în general nu cred în idea că oamenii din Moldova ar putea trăi în o orânduire liberală, aşa au fost educaţi ei: să fie umili şi să fure la prima oportunitate, de asta injectarea unei mentalităţi americane sau europene îmi pare o utopie

nu cred că vreuna din forţele actuale este în putere de a asigura o astfel de politică în bază sustenabilă

iar pentru paranoici: social-democrat nu înseamnă comunist: uitaţi-vă la ţări ca Cehia, Danemarca sau Suedia

3 comentarii:

  1. true. eu am ajuns la aceeasi concluzie cu ceva timp in urma :)

    RăspundețiȘtergere
  2. fain
    idea ma domina mai demult, dar acum a fost confirmata de oameni destepti

    RăspundețiȘtergere
  3. ma bucur ca ma regasesc in aceasta categorie selecta :))

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu