m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

miercuri, 4 noiembrie 2009

Vreau ceva nou


plictis
am impresia că la bine oamenii încep să se răsfeţe, să se alinte şi să facă mofturi (urozîi) o zic pe exemplul propriu
un serviciu de care eşti mulţumit
dragoste
prieteni
activităţi de voluntariat care îţi oferă senzaţia că eşti util societăţii
dar intri în zona de confort şi începi să vrei ceva nou

nu vreau să sar cu paraşuta sau de pe acoperiş
şi nici să îmi trag o palmă
poate alte idei?

7 comentarii:

  1. Fixeazati obiective noi.

    P.S Tii minte cind mi-ai scris ''Trageti o palma?!''
    P.P.S Nicu , in lume e criza de aceea apucate de lucru si nu uita ca cel mai greu e sa te mentii , iar pentru stimul "Trageti o Palma" .

    RăspundețiȘtergere
  2. bai sincer sa zic nu tin minte toate pe care le-am zis
    presupun ca era relevant la moment;) si la mine dealtfel tot e relevant, dar nu asta am nevoie acum
    setez obiective noi imi place mai mult

    RăspundețiȘtergere
  3. challenge yourself...
    despre cum, o sa vb la un ceai ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. mai ai cu retelele tale sa ne manici creerii?:D

    RăspundețiȘtergere
  5. da am vazut asta igor
    in combaratie cu Diabetul pe care il am de 3 ani it's nothing;)

    RăspundețiȘtergere
  6. da am vazut asta igor
    in combaratie cu Diabetul pe care il am de 3 ani it's nothing;)

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu