m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

duminică, 6 decembrie 2009

încă un articol în care aş putea să greşesc, dar!


dar îmi pare că generaţia noastră suferă de lipsă de pozitivism
citind statusurile, privind ochii, discutând cu colegii şi prietenii mei mi se crează impresia că toţi avem 80 de ani şi am pierdut sensul vieţii
în acelaşi timp toate cărţile de psihologie zic că totul începe de la tine(mine), de la atitudine

am o prietenă, Doina, care reuşeşte să admire chiar şi păianjinişurile şi să fie super exaltată despre tot, şi deşi mai fac glume pe seama ei, probabil este o atitudine de invidiat, chiar pun pariu că va trăi mai mult decât mlţi dintre noi

în fine, ca să fac totul şi mai dulce, vă spun că cei care refuză să fie pozitivi şi se stresează din nimicuri mor mai tineri...

nu aşa trebuia să sune

în fine, ca să fac totul şi mai dulce, vă spun că cei care sunt pozitivi în orice situaţie trăiesc mai mult şi cu mia multă plăcere, lucru demostrat ştiinţific

eat candys!

4 comentarii:

  1. eat candies and make love :) or just sweet love will feed you :)

    RăspundețiȘtergere
  2. de acord cu tine Nicu, dar... nu toti doresc sa traiasca mult... sau sunt persoane care le place sa fie tristi, negativi, etc. ...

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu