m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

marți, 15 decembrie 2009

Meci politic, rezultat final


scriam aici despre meciul politic pe care îl urmărim
au trecut şi timpul adăugat, scor final 2:2
dar ajungem la loviturile de departajarer cu un PCRM distrus, cu jucători putenici care au părăsit echipa, fie din cauza certei cu antrenorul fie scoşi pe targă
AIE dimpotrivă numai a avut de câştigat
acum totul îmi aduce aminte de meciul Arsenal(PCRM)-Real Madrid(AIE)fără supărări pentru fanii oricărei echipe de orice culoare politică
Arsenalul mai mereu are jucători traumaţi, iar Real resurse nelimitate şi posibilităţi enorme
unde mai pui ca portarul Realului e mai bun, iar asta contează mult în loviturile de departajare

păcat că vor juca ei pe Stadionul Republican, şi mă îndoiesc că asta va face ca acest stadion să arate mai bine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu