m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

miercuri, 16 decembrie 2009

ţara văzută din spital


aşa se primeşte că odată în an trebuie să stau în spital
ocupaţie obligatorie, dar deseori plictisitoare
am învăţat însă să găsesc punctele mele de interes şi în aceste exiluri de o săptămână

Spitalul Republica este plin de oameni de prin regiuni, care nu trăiesc şi respiră acelaşi aer cu cei din Chişinău, iar asta îmi permite din prima sursă să văd cum gândesc nu doar cei care populează moldnetul şi republica Ciocana

dacă până acum viziunea era una: partidul de guvernământ rulles, opoyiţia îşi face de cap atunci în acest an ea s-a mai schimbat, am auzit chiar fraze de genul
da nia îni plaşi X sau Y din noua guvernare(care evident până acum erau opoziţionari), am văzut oameni care îşi iau satelit pentru că el "prinde" PRO TV
iac aşa schimbare

în loc de P.S. băăăăi mofturoşilor aştea care ziceţi "fu mâncare de spital" da voi ştiaţi că sunt oameni pe lume care visează la aşa masă, iar pe voi în naiba vă hrănesc gratis, nu vă place aţi luat bănuţi si v-aţi dus la magazin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu