m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

vineri, 15 ianuarie 2010

de ziua lui Eminescu scrieţi cu diacritice!


de ce să scrii cu diacritice?

¤ pentru că le zici la toţi că vorbeşti româna, şi ţipi despre asta, dar de scris în ce limbă scrii?
¤ pentru că aşa scria Eminescu, Blaga, Creangă, Caragiale
¤ pentroo ca daca screei a$a imi vine sa itzi sparg botu!
¤ dacă scrii în diacritice transmiţi mesajul corect la urma urmei: feţe sau fete?
¤ sunt bloggeri care nu au să îţi citească blogul dacă nu scrii în diacritice, vrei să câştigi blogovăţul, nu?
¤ da în engleză de ce nu scrii cu ieroglife sau kirilţî?

multe multe alte argumente pe care le-au mai adus alţii pe bloguri, multe bloguri, multe argumente
pentru că e ziua lui Eminescu, scrie măcar azi cu diacritice.

supersursă imagine

10 comentarii:

  1. si de ziua lui Socrate voi scrie in graka

    RăspundețiȘtergere
  2. superb
    de ziua lui Gandi in ce limba scrii?

    RăspundețiȘtergere
  3. ap ma intreb si eu. de ce ar trebui sa fie speciala ziua asta pentru a scrie in diacritice?

    si totusi Socrate e mai important umanitatii decat Eminescu

    RăspundețiȘtergere
  4. Scriu cu diacriticele deja de mai mulţi ani =)

    RăspundețiȘtergere
  5. mai Nicu, idea e sa scrii sau sa nu scrii cand vrei si nu doar de ziua cuiva ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. da eu am zis altfeli?
    am zis MĂCAR
    clar da?

    RăspundețiȘtergere
  7. pf.ce comparație ,Eminescu vs Socrate.
    umanitatea îl are pe Socrate, românii îl au pe Eminescu și pe Socrate. iar cel mai important, accentul era pus probabil nu pe personalitate ci pe specificul național , or lingvistic mai exact.

    personal, fluctuez.

    RăspundețiȘtergere
  8. pf.ce comparație ,Eminescu vs Socrate.
    umanitatea îl are pe Socrate, românii îl au pe Eminescu și pe Socrate. iar cel mai important, accentul era pus probabil nu pe personalitate ci pe specificul național , or lingvistic mai exact.

    personal, fluctuez.

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu