m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

vineri, 8 ianuarie 2010

isteria turcilor


voi şi credeţi ca asta Pavel Turcu îi aşa de crutoi? sau piesa lui care e câştigătoarea emisiunii de la 5 la 10?

şi dacă nu îi atrăgea nimeni atenţia? dacă împreună cu Adrian Văleanu nu îi făceam grupul? dacă Posmotrel nu începea toată putoarea asta cu jabele şi Ion nu îl susţinea(la fel ca mulţi mulţi alţii suntem peste 15 bloguri deja) cine ştia paznicu din Ungheni azi?

ţara e in criză de idei
s-o terminat alegirle iar odată cu ele şi pi*dioju respectiv chică răitingu...
uo! blogosfera în vacanţă o compus un erou hai sa îl promovăm
JurnalTv a fost primul care a sărit cu Pavel online
ProTv s-o dus în oraşul de baştină a lui Pavel ca să descopere ceva necunoscut despre el ceva ce noi pe web deja ştiam de 3 zile

da ştiţ şi? iaca chair dacă am început totul de la o glumă pentru că Liviu mi-a arătat clipu şi eu am râs cu poftă şap m-am gândit că ar fi vesel să îl promovăm, chair dacă asta o fost un pamflet
amuia vreau ca el să ajungă la Oslo
pentru că asta e nivelul nostru,
de (s*ca) 10 ani oamenii deştepţi încearcă să ridice nivelul culturii pe aişi şi nica tolc, poate dacă mergem în direcţie inversă va lucra? dacă le arătăm la toţi cum suntem ne trezim?
a? a?
nu hai!

şi în genere: cineva mai ţine minte de Lordi? pe dânşii tot ca glumiţă i-au trimis, de rezultat s-o a*renit toată europa

Ieurooovizion!

P.S. poate mai facem din cineva stea? ca să avem concurenţă normală, că aşa avem un favorit evident şi nu e interesant

6 comentarii:

  1. Si Pavel si Turcu forăvă,(sa fi fost şoul in Ankara sau Istanbul, nu as fi avut nici un dubiu in privinta câşligului starului nostru autohtono-oriental).
    Melodia imi place. Si inca foarte mult. E dansabila, ritmata, e in română şi ar da ft bine in club.
    Superbul interpret are поддержкэ. Sunt sigura ca are toate sansele sa se afirme si sa se mentina pe culmile Ieuropene mai ceva ca Bilan!

    RăspundețiȘtergere
  2. Lordi au kintat pe engleza, dar cine din europeni va intzelege despre ce kinta Turcu printe "Eurooovizion"? :)

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Teea velcam tu za clab, velcam to aur armi!
    @ Alex conteaza nu limba ci snezatia care ti-o lasa piesa;)

    RăspundețiȘtergere
  4. @Alex Vorn a aparut si varianta in engleza deja vezi penultimul comentariu http://www.basarabia91.net/2010/01/il-vrem-pe-pavel-turcu-presedinte.html

    RăspundețiȘtergere
  5. Chiar dacă idea lui Turcu este una cam primitivă, ea este una originala, trebuie de mai şlefuit puţin şi poate că ceva iese din treaba asta.

    RăspundețiȘtergere
  6. exact
    eu am dansul
    si costumatie noua propusa de Victoria Neaga
    si deja fete care danseaza in jurul lui cancan(propunerea mamei mele :D)

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu