m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

vineri, 22 ianuarie 2010

multi-eu şî faşion



de câte ori îţi schimbi exteriorul pe parcursul vieţii? de câte ori o faci conştient?
când eram mai micuţ nu puteam răbda procedura de tăiere a părului
după era important să fie scurt şi să nu fie nevoie să îl pieptăn
după ce am început să fac ochi dulci fetelor(şi ele mie parcă) am realizat că încep să fiu în căutarea unui exterior mai pe placul meu şi a lor
ce am avut?
¤ păr scurt
¤ păr mai lung la ceafă(emm cu mult înainte ca moda asta să înnece Chişinăul)
¤ dungă-creastă stil punk
¤ la dungă apoi s-a adăugat o line perpendiculară care o interesecta pe ceafă
¤ sprânceană rasă parţial
¤ opţiune cu mai mult păr în creştet
¤ cu breton
¤ cu barbă-în diferite părţi a feţei :D

şi acum oare ceva se schimbă în mine odată cu schimbările astea?
nu
dar percepţia celor din jur da
deci ne schimbăm pentru alţii?

19 comentarii:

  1. Te schimbi pentru altii atunci cind nu ai incredere in tine, daca nu simti nevoia de a face o schimbare - nu o faci, e simplu,
    Majoritatea dintre noi - evoluam natural
    Pe mine colegii de scoala ma recunosc cu greu cind ma vad pe strada, avem momente de rascruce in viata si ne schimbam...inclusiv fizic

    RăspundețiȘtergere
  2. hm, te schimbi şi în căutarea a ceva nou, şi pentru că evoluezi
    dar! orcum schimbare o faci aşa ca să placă şi altora, tu dor spre exemplu nu te tunzi în cap ca britney

    RăspundețiȘtergere
  3. Deşi sunt conservator clasic, am avut o perioadă zbuciumată în 2008-2009... Adică... am fost fidelă unei tunsori şi unei culori a părului mai bine de 5 ani... ca să mă ia un val rău, la un moment dat, şi să ajung de la păr blond, mediu spre lung, la: şaten, ciocolată închis, negru-negru, cu breton, cu păr scurt până la bărbie, ca să nu mai enumăr nuanţele medii perioadele ... intermediare ;)) În fine, acum mi-am dat o palmă, mi-am revenit, îmi las părul lung, culoarea naturală şi, dacă-mi dă Dumnezeu minte şi răbdare, aşa o să rămân pentru mult timp... :)

    RăspundețiȘtergere
  4. ne schimbam cind ne-am plictisit de cum aratam anterior, vrem o schimbare...nu cred ca asta implica atitudinea altora. inca poate fi deatita ca vrem ceva nou, vrem experimente.
    Iar pe unii schimbarea exteriorului, ii influenteaza si in interior, isi schimba atitudinea, poate chiar si comportamentul.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cristina: hmmm, a fost un moment de trăire maximă a diversităţii şi gata te-ai plictisit?
    Mihaela: da cum eu pot să mă plictisesc?, deşi văd un adevăr în ce zici ;)dar schimbarea exteriorului te influenţează interior pe scurt timp, mai degrabă interiorul ar cauza o schimbare de exterior, asta vine cu schimbarea etapelor în viaţă

    RăspundețiȘtergere
  6. Esti sigur ca nu se schimba nimic atunci cind iti schimbi exteriorul? De fapt, cred ca relatia este inversa - schimbi ceva in exterior, atunci cind deja te-ai schimbat in exterior (bine, nu vorbesc de tunsorile de rutina, dar la sigur aveai o stare de spirit diferita atunci cind purtai creasta, decit acum, cind porti ceva stilat si cuminte :) Nu stiu cum e la baietzi, dar eu am o teorie - ca o fata desteapta, cu virsta devine tot mai frumoasa, pentru ca nu are incotro :) am observat asta pe colegele mele de universitate si pe fetele apropiate mie. Imi place sa cred sa si cu mine se intimpla la fel ;) asa ca nu sunt de acord cu gindul tau ca ne schimbam numai pentru altii. Ne schimbam la exterior, pentru ne schimbam in interior

    RăspundețiȘtergere
  7. Erata: schimbi ceva in exterior, atunci cind deja te-ai schimbat in interior :) sorry

    RăspundețiȘtergere
  8. Irina
    deacord, când se schimbă ceva interior te schimbi şi exterior
    fără dor şi poate
    dar.... cin ţi-a spus că creasta un era stilată?:D

    RăspundețiȘtergere
  9. Dar... nici eu n-am spus ca nu era stilata :) nu era cuminte :)

    RăspundețiȘtergere
  10. noi ne schimbam pentru cineva din jur. e demonstrat stiintific. si punct.

    (eu nu ma tund ca asa imi place mie, da imi place ca - cuiva din apropiatii mei - ii place asta!)
    asta-i asa de simplu....

    RăspundețiȘtergere
  11. eu am mai multe fraze... la care din ele ii intrebarea "de ce"? :)

    eu is tot tipul di om care isi complica viata. da nu trebuie.

    RăspundețiȘtergere
  12. de ce să te schimbi pentru cineva?
    ca să te placă?

    RăspundețiȘtergere
  13. intreaba pe cineva daca s-a schimbat vreodata doar pentru sine. nu exista asa ceva. cel putin la femei. :) pentru a face ceva treb sa fie motivatie, asa-i?
    omul e o "animala sociala",
    asta toti o stiu. ceea ce face e cu, prin, din cauza, pentru societate.

    RăspundețiȘtergere
  14. și îi de grea viața la femei
    dar ar fi fain să poți să te schimbi pentru tine nu?

    RăspundețiȘtergere
  15. eu nu pot sa fiu eu insumi 100 de %. sau sa ma schimb pentru mine si inca asa cum imi place (ca n-o sa ma schimb in ceva ce nu-mi place).
    nu-mi permite aceeasi societate.
    in fata la toti trebuie sa jucam anumite roluri.
    strinsi de miine si picioare :(

    RăspundețiȘtergere
  16. uof. am terminat cu o nota pesimista.
    si kiar dak ii asa de rau, noi suntem optimisti si credem intr-un viitor luminos! :D

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu