m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

sâmbătă, 30 ianuarie 2010

Noapte Bună


suntem o genraţie cam bolnavă aşa
hia să îmi zică care dintre voi e sănătos tun?
iar acum, câtţi dintre cei care se declară sănptoşi au fost la medic pentru o verificare completă în ultimele 6 luni?

somnul
eu nu mă satur de somn în proporţie de 70% din săptămână
acum de unde sănătate?

şi nu îs doar eu
dimineaţa la cafea grupul se împarte în 2
1. cei veseli şi vorbăreţi: generaţia mai în vârstă
2. cei care pe toţi îi urăsc şi vor să doarmă: cei de-o vârstă cu mine

de unde aici sănătate în naţiune?

sursa imagine

21 de comentarii:

  1. suport si bafta pentru grupul 2.. si eu tot de acole :)

    RăspundețiȘtergere
  2. pai...deseana-ti ochi pe pleoape :D:D:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Damn, cat adevaaaaar *yawn*

    RăspundețiȘtergere
  4. mulţumesc de apreciere
    data viitoare aş aprecia şi un nume

    RăspundețiȘtergere
  5. Da mi-o fo' lene sa fac log in pe google account :D

    RăspundețiȘtergere
  6. O daa. Daca mai pui inca (la tema apropo) ca noaptea asta am dormit 3 ore si am avut examen si de la 11 stau in fata PC-ului si uite ca mi s-a parut ca am mana murdara de ceva si cand dau s-o sterg, imi dau seama ca e o alunica =)

    RăspundețiȘtergere
  7. :)) o Doamne
    grea zi
    la mine tot fu dar acum plec acasă la hodină

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu-i nica. Asa numai te inveti minte ca sa stai pe Facebook pana la 00 si pe urma sa te apuci sa repeti pentru examen - la bine nu aduce =)
    Sau poate nu te inveti. La mine cam greu ajunge :D
    Da nu-i nimic, data viitoare la sigur se primeste! Cred in mine!
    Sorry de auto-psihoterapie la tine pe blog, data viitoare promit sa ma port decent :D

    Odihna placut btw ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. merci
    tu chiar stai în spania sau asta trackerul meu aiureşte?

    RăspundețiȘtergere
  10. ok :D
    oameni de-a noştri pişti tăt

    RăspundețiȘtergere
  11. =))

    Киборги заполонили планету =)

    RăspundețiȘtergere
  12. iaka de ce is tot timpul "zlaia"! nu dorm cit treb :))

    RăspundețiȘtergere
  13. iaka de ce is tot timpul "zlaia"! nu dorm cit treb :))

    RăspundețiȘtergere
  14. O daa. Daca mai pui inca (la tema apropo) ca noaptea asta am dormit 3 ore si am avut examen si de la 11 stau in fata PC-ului si uite ca mi s-a parut ca am mana murdara de ceva si cand dau s-o sterg, imi dau seama ca e o alunica =)

    RăspundețiȘtergere

text © Nicolae Apostu