m-am mutat

pentru că acei de la google sunt nerușinați și mi-ai blocat blogul pentru mai mult de o săptămână eu m-am mutat de aici

în 3-2-1 vei fi rederecționat spre blogul nou

joi, 21 ianuarie 2010

omul secolului XXI


am primit ieri un comentariu aici care m-a făcut să mă gândesc la cum ar arata în mod ideal cetăţeanul secolului XXI?
deştept, frumos, cu bani şi "Bentley", care poate vorbi frumos şi înţelege şi în fotbal şi în politică şi în colanţi şi în fizica atomică?
nu
omul ideal a secolului XXI este..un om simplu
pe alocuri nu poate să vorbească bine
nu prea se descurcă în cultură, şi chiar nu poate diferenţia punk rock de brit
dar
nu în asta e marea lui putere
inteleigenţa emoţională, şi educaţia pe care a primit-o îi dă şansa să încerce să îi înţeklleagăe pe toţi
gay, negri, musulmani, religioşii şi atei, femei sau bărbaţi-toţi sunt egali în ochii lor

cine poate să zică că în secolul XIV nu erau oameni deştepţi?
sau ce în secolul XVIII nu era cultură? a staţi atunci Mozzart trăia, păi asta e epoca de aur a culturii şi artei!
dar ce nu era bine atunci, ceva totuşi ducea la ură, războaie, crime
ce să fi fost oare?
vă zic eu:
intoleranţa
iar de mă întrebaţi cum ar trebui să fin în XXI, am să vă spun tolenranţi
cu abilitatea de a accepta tot ce e nou, cu ce nu suntem deprinşi, de a oferi o şansă tutror care nu neapărat se încadreză în viziunea noastră a lumii perfecte
până la urmă cine sunt eu ca să decid dacă timpul de azi e frumos sau urât?
ajunge
tu nu eşti mai special ca alţii, eşti ca toată lumea
şi este foarte bine că suntem diferiţi

imaginea de aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

text © Nicolae Apostu